Kulinarisk...

Alla som känner mig vet att jag ytterst sällan lagar "riktig" mat. Jag har haft en paradrätt och det är köttfärssås och spagetti (apropå det, säger ni köttfärssås och spagetti eller spagetti och köttfärssås??).

Men någonting har hänt!!! På sista tiden så har jag även gjort några andra rätter som har blivit ruskigt goda! Och vet ni, jag har tyckt att det varit kul (!!!) att laga mat!

Den här rätten gjorde jag i veckan. Benfri fläskkotlett med kantarellsås. Till det kokt potatis. Det blev grymt gott!


Kommentarer
Postat av: iana

Det där såg ju löjligt gott ut!!

Bakis hungrig som jag är :)

Jag flinar fortfarande!!! ha ha ha...

Kram

2009-03-08 @ 15:59:32
Postat av: vicky

Du ligger före mej här med........

2009-03-08 @ 16:08:35
Postat av: Emma

Ohhh... Inte illa!!! Ser jätte gott ut! Jag säger spagetti & köttfärssås :o)



Kram

Postat av: P

Nämen =) tänka sig!

Jag säger spaghetti och köttfärssås. Det är just det jag ska äta idag, en av min absoluta favoriter.

Imorrn då börjar min och M:s deal.

SKA i Lee-jeansen till midsommar! Fin belöning väntar isf.

Kram

2009-03-09 @ 08:59:22
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback