Mycket hästar nu...

Nu har ni trott att jag varit "helt färdig" i två dagar men så är inte fallet! =) Hann inte med att blogga något igår bara...

Men jag tror ändå inte att jag har så mycket att säga om igår. Jag var i stallet en del och så pluggade jag lite (fast jag somnade när jag satt och läste, mindre bra).

Idag har jag också bara varit i stallet (eller stallen kanske jag ska säga, har hästar i två stall nu). Det har blivit mycket hästar nu i och med flytten av Regina men jag hoppas att vi snart har kommit in i dagliga rutiner igen... 

Annars då? Redan onsdag, två dagar till och sen är det helg igen. Skönt! Om dagarna fortsätter att gå så här fort så är det snart vår!!

Nu ska jag plugga! Kul va???



Bjuder på en hästbild tagen av mig eftersom allt jag snackar om och håller på med för tillfället är hästar. 

 

Kommentarer
Postat av: P

Jisses vilken fin bild!!!

Jag längtar också till våren!

Lycka till med pluggandet!

Kram

Postat av: P

Fasen va jobbigt att frysa så varje dag!

Du borde ringa värden ändå!

Jag fryser också nästan jämt, men inte alltid sådär inombords.

På jobbet fryser jag alltid, fingrarna brukar vara alldeles kalla och stela.

Hoppas det blir vår snart!!!

Kram

2009-03-12 @ 11:32:52
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback