Snälla, snälla, snälla, snälla...

... ni röstar väl inte på Caroline af Ugglas i melodifestivalen va?? Fattar inte att så många verkar tycka att den låten är så bra! Men, men, smaken är som baken har jag hört...



Hade även tänkt visa ytterligare en bild på mina färdigheter i köket men jag tror att jag hoppar det. Gjorde egen ost och skinkröra igår som jag fyllde mackor med. Mums tyckte jag tills jag fick lov att springa och krama toasitsen... Fattar inte! Antingen var det mina mackor, eller att jag var bakis eller en släng av magsjuka. Hur som helst så gick det över på en gång så nu mår jag ganska bra igen.

Idag har det blivit en del plugg (faktiskt!). Ska fortsätta med det en stund till. Senare blir det dock stallet. Idag ska jag flytta Regina till ridklubben så det blir en hel del stallfix idag.

Have a beautiful day!!
(Har precis läst lite om vårat ökat användande av engelska slangord som ett eventuellt hot mot det svenska språket. Eftersom jag snart är svensklärare så kanske jag ska påpeka att mina inslag av engelska är ytterst medvetna och finns av en anledning.) =)

Kommentarer
Postat av: P

Tack för förtroendet!

Av någon anledning så lät "tack för förtroendet" ironiskt, men det var det inte, jag menar det!



Jag vill Vill VILL fixa det.

Det få saker jag vill lika mycket som att bli smal.

Måste dock erkänna att jag är lite nervös för att jag inte ska fixa det. Det är inte direkt 5 kilo jag ska ner utan 5ton (alltså 15).

Får typ upp Lee-jeansen till låren, inte ens upp över rumpan.

Fattar inte hur jag kan ha låtit det gå såhär långt?! F-n!

Men, men... vill man vara fin får man lida pin.

För pina mig kommer jag få lov att göra.



Åter igen... det var kul att ses i helgen!



Kram

Postat av: P

Förresten, angående Caroline af Ugglas så är jag oskyldig... jag röstade inte på henne... röstade inte på någon!

Kram

2009-03-09 @ 13:25:59
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Emma

Oskyldig, har inte röstat!

Hoppas du mår bättre, skumt när det blir sådär... Usch & fy!



Kram

2009-03-09 @ 21:08:50
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback