Män som hatar kvinnor...

Alla som känner mig vet att jag är galen i chips! Nu har jag faktiskt varit så duktig att jag inte har ätit chips sedan förra onsdagen och då åt jag bara liiite. Snart en hel vecka utan chips - det är nog rekord!

Dock så måste jag ibland ersätta det med något annat så i helgen blev det:


Mandel och mörk choklad, lite nyttigare än chips i alla fall.
(Ok då, erkänner: blev även bjuden på några cheezballs, men inga chips!)

Igår på bion blev det också mörk choklad samt en liten popcorn. Apropå bion... Jag berättade i går att jag läst böckerna vilket då självklart gjorde att jag visste vad som skulle hända, det kanske var lite tråkigt. Men annars så var filmen riktigt bra! Om man har läst en bok innan man ser filmen så har man ju ofta en bild i huvudet hur man har föreställt sig allting och jag tycker att det var imponerande hur otroligt mycket i filmen som stämde överens med hur jag tänkt mig innan. Bäst var Noomi Rapace som var fantastisk i rollen som Lisbeth Salander!

Gå och se!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! 1 vecka, duktigt :o)

Vill också se den filmen, kan tänka mig att den är bra!



Kram

Postat av: P

Kul, kul... jag har inte läst boken, men ska ändå bli kul.

Kram

2009-03-03 @ 10:51:20
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback