Vasaloppet...

Ligger i sängen och kollar på Vasaloppet. Ställde faktiskt klockan i morse för att kolla på starten. Det är svårt att inte bli förundrad över hur otroligt många det är som startar i Vasaloppet! Har faktiskt sett starten live en gång och det var imponerande!

Eftersom det endast tar ca. 5 minuter att promenera ner till målet hemifrån mig så har jag haft planer på att gå ner för att kolla på målgången. Men jag tror att jag hoppar det. Ser nog målgången på tv istället så att jag kan åka direkt till stallet efteråt. Har mina aningar att det kommer att vara ganska tjockt med trafik idag. Till stallet ska det nog gå bra men hem kommer det nog att ta ett tag...

Det blir även mer Vasalopp för mig idag då jag har ett pass med utdelning av diplom framför mig. Brukar ha ett sådant pass varje år och det brukar alltid vara kul! Åkarna är så glada att de kommit i mål samtidigt som de är trötta och glada över att det äntligen är över.                 

 
Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback