Att göra:

* Tvätta fönster och byta gardiner.
* Städa källaren.
* Rensa garderoben.
* Städa förrådet.
* Skriva färdigt uppsatsen. Som faktiskt har börjat röra på sig lite! Undersökningen blir klar i dag och forskningsläget är på G. Har skrivit några sidor som känns riktigt bra och jag har en plan för hur hela uppsatsen ska se ut! Så bara jag blir klar idag med undersökningen så är det bara skriva, skriva, skriva som gäller!

Bildbevis på att behoven på min lista inte är påhittade:


 
Fågelskit på fönstren och dammråttor i källartrappen...


En överfull garderob!

Kommentarer
Postat av: P

Absolut!

Jag kommer nog inte heller ha så mycket pengar att shoppa för men någonting kan vi nog unna oss =)

Ska bli jätteroligt!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback