Dagens och helgens planer

Idag är det plugg som står på schemat. Har än så länge hunnit klart med att sammanställa resultatet från undersökningen. Efter lunch är planen att fortsätta skriva på uppsatsen. Hoppas att jag får ner några sidor idag!

I kväll är det Göran-träning och jag ser fram emot den som vanligt! Hoppas, hoppas att Regina (och jag med för den delen) sköter sig. Jag kommer att uppdatera om hur det har gått senare på min
hästblogg

Känns helt skumt att det redan är fredag igen. Fattar inte hur det helt plötsligt kan kännas som att veckorna bara rusar iväg! Det gör visserligen att sommarlovet närmar sig med stormsteg vilket jag inte direkt sörjer för... Har några lediga veckor i början på sommaren och då ska jag njuta i fulla drag!!

Tro vad man ska hitta på till helgen då? Jag jobbar i alla fall några timmar i morgon. Sen är det finalen i Eurovision Song Contest i morgon kväll och den ska jag såklart se. Annars finns inga planer vilket känns skönt! Får ta det som det kommer!!

Trevlig helg på er!


Somrig bild från Milano!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Är lite piggare nu faktist & det känns skönt...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback