Lite blandat... som vanligt... =)

De senaste dagarna har pluggandet fungerat otroligt bra! Jag har skrivit en del på forskningsläget. Den resterande delen av forskningsläget har jag även klart för mig "i huvudet" så jag hoppas att det ska flyta på när jag sätter mig och ska skriva klart det. Hela undersökningen är klar och jag är nästan färdig med att sammanställa resultatet. Jag vet även på ett ungefär hur jag ska ställa upp resultatet och vad jag ska ta med i diskussionen. Dock så har jag inte gjort något idag men planen är att sitta några timmar i kväll! Det känns ganska bra! Jag hoppas bara att det går så fort som jag önskar när jag väl sätter mig ner och skriver bara...

Annars så längtar jag till sista helgen i maj då jag ska till Sthlm!! Det ska bli jätteroligt och jag ser fram emot det jättemycket! Det var såååå länge sen som jag kom iväg och gjorde något annat som inte har med hästar, plugg eller vardag att göra! Kul att träffa vänner, shoppa, fika, och bara slappa (och vad det nu kan bli som vi hittar på!).

Nu ska jag fixa till mig lite och sen blir det en fika på stan! Just det, ikväll blir det även Eurovision Song Contest, delfinal 2. Den tänker jag inte missa! =)

Kram på er!


En bts-bild från en fototräff i höstas. Superkul var det!


Alla brudar!
Båda bilderna är tagna av Owe Eriksson

Kommentarer
Postat av: P

Lycka till med pluggandet!

Tycker också det ska bli roligt sista helgen i maj =D

KRAMAR

Postat av: Emma

Nej, inte sista helgen i maj :o/ Då ska jag hem till byn ju... Pratade med Ki lite tidigare om det... Vi tänkte ta en promenad & käka glass på fredagen mitt på dagen typ... Har du hunnit åka då?



Kram kram

2009-05-14 @ 18:01:35
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback