Muntert värre...

Min uppsats går inge bra.. Tror att jag snutit ut hjärnan för den är helt tom för tillfället. Jag får hoppas på förbättring till nästa vecka så kanske stenhårt jobb kan göra att jag får ner några rader för nu har det stått stilla ett tag... Har inte heller någon ork att göra det minsta för tillfället så jag får helt enkelt lov att ladda inför nästa vecka!! Jag kan ju trösta mig med att jag brukar vara ganska effektiv när jag väl kommer igång! Förutom inledningen (det som jag skrivit på min uppsats än så länge) så skrev jag klart resten av min B-uppsats inkl. korrigeringar på 3 dagar och det räckte till ett VG. Dock så är denna undersökning lite mer omfattande så mer tid än så behöver jag på mig för att bli klar, men jag vet att jag kan bara jag får arselet ur vagnen!

Just nu är Älsklingen och spelar match. Har ingen aning om vart för det visste han inte ens själv... Det betyder att jag är ensam hemma. Fick lov att hoppa över en fika-träff med kompisarna också. Skittråkigt men jag ville inte smitta ner dem! Speciellt inte när en av dem endast är 3 månader...

Så istället så ska jag krypa ner i soffan med min plugg-ångest och en påse chips! Om det är något bra på tv så kommer jag nog glömma bort alla bekymmer för ett tag!!

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hello... Det vart ingen fikaträff. va bara Elmer som kunde så vi strunta i det. Krya på dig.

Postat av: Emma

Du får försöka ladda om batterierna nu i helgen, så ska du se att det går bättre nästa vecka!



Kram kram

2009-05-08 @ 21:35:41
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: mia

Tack för hjälpen!!!!!! Nu slapp jag vara frustrerad resten av kvällen!!!

Krya på dig!

2009-05-08 @ 23:14:25
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback