Update!

Jäklar vad dålig jag har varit på att uppdatera här! Skäms på mig! Och ni är så gulliga att ni kikar in här ändå! Söta ni är!

Jaha, vad händer i mitt liv för tillfället då? Just nu är jag sjuk, vilket är mindre kul då jag har en hel del att göra! Måste skriva som attan på min uppsats och göra klart undersökningen som jag inte ens har börjat på än (vilket dock inte är enbart mitt fel, har väntat på svar från min handledare väääldigt länge också). Men när man har feber och känner sig allmänt risig så är det svårt att få så mycket gjort. Har pendlat mellan datorn och soffan i dag...

I helgen så hade jag fullt upp! Hjälpte till på tävlingar hela fredagen och några timmar på lördagen. Hann även fixa med lite pyssel ute i lördags, bland annat så tog jag bort julbelysningen i balkonglådorna! Tyckte att det var dags... =)

Söndag och måndag var jag och Elmer till Norrköping med hästarna. Det kan ni läsa mer om
här.

Hm, vad mer? Nja, tror inte att det var så mycket mer. Kan nämna att min Kristofer är underbar som åkte och mockade idag utan min vetskap eftersom jag var sjuk! Han är så snäll och omtänksam!! Love him!!



 

Ungefär den här tiden förra året befann sig jag, Kristofer och några av våra vänner i Milano! En kanonresa! 

Kommentarer
Postat av: P

Ja, jag målade på fri hand =) Det var ganska roligt.

Jobbigt att vara sjuk, hoppas du blir bättre snart.

Det ska bli jätteroligt att du kommer ner och hälsar på sen!!!

Kram

Postat av: Emma

Han är bra han, din Kristofer!

Krya på dig nu...



Många kramar

2009-05-07 @ 20:06:50
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback