Dagens planer och lite annat snickisnack...

Nu är jag klar med stallet för idag. Det som finns kvar på dagens planering är plugg och kanske lite städning/tvätt hemma. Ovant att ha så pass lite på dagsplaneringen men samtidigt skönt! Har varit ganska seg och trött de senaste dagarna. Jag mår dock väldigt bra! Har haft lite ont i halsen när jag vaknat på mornarna men det har gått över när jag kommit igång vilket är bra! Jag har bestämt att jag ska må bra ända fram till förlossningen, hoppas att det blir så!

Har även efter mycket velande bestämt mig för att vaccinera mot svininfluensan. Har hört runt och försökt tagit reda på så mycket som möjligt och det mesta pekar faktiskt mot att det är bäst att vaccinera sig. Tid är bokad och nu ska jag sluta att fundera på det!

Måste även sända ett stort grattis till Sofia som fått en liten tjej! Kan erkänna att jag inte har haft några större humörsvängningar eller känsloutbrott (enligt mig iaf) men att följa med när andra får barn, på tv-program eller irl får mig att gråta varje gång! Av lycka givetvis och av längtan tills jag får träffa min lillskrutt! Tårar kom då givetvis när jag gick in på
Sofias blogg och fick se bilder på henne och hennes fina flicka!

Vad gäller vart vår bebis ska sova måste jag nog tänka om. Bebis får nog sova i våran säng istället då dennes egen säng nu helt tagits över av katterna.

Denna gång var det Telmas tur att lägga beslag på den!

Hoppas att ni får en trevlig dag! Här skiner solen för fullt idag så jag måste nog bege mig utanför dörren vid i alla fall något tillfälle under dagen!


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Dom är säkert skitglada som har en egen säng. Fast jag tror att dom innerst inne vet vem den är till =)



Jag börja också gråta vid såna tillfällen så det behöver nog inte nödvändigtvis vara för att du är gravid som du gör det =)



Hoppas du får en bra dag!



KRAM

Postat av: MondayGirl

Tack =)

Kram

2009-10-20 @ 11:08:52
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Emma

Haha, knaskatter! ;) Jag var in till Amirettes matte idag för att träffa hennes katt Nisse. De ska bort några dagar, så hon skulle visa vilken mat jag skulle ge honom. Han låg också i deras yngsta sons spjälsäng när jag kom in- haha!



Tycker det är ett bra beslut att du vaccinerar dig!



Kram kram

2009-10-20 @ 14:43:01
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback