Sista dagen...

Just nu är jag i något zombieliknande tillstånd. Borde vara sovtrött men känner att jag inte har ro att gå och lägga mig än. Var uppe till kl. 1 igår och läste uppsatser, var sista dagen på praktiken idag så det fick lov att bli klart. Sedan vaknade jag i morse innan klockan ringde av att Telma stod och prasslade på våran tvättpåse bara för att hon var hungrig. Att prassla på påsen är "steg 1" i hennes väckningstaktik. Om ingen av oss går upp då brukar hon gå till Kristofer och lägga en tass i ansiktet på honom. Om inget händer tar hon ut klorna och daskar till honom! Listig misse det där!

Dagen har gått bra men det känns lite konstigt att praktikperioden nu är över. Veckorna har gått otroligt fort! Har även tyckt att den första tiden av graviditeten gått ganska långsamt men nu närmar sig verkligen "den stora dagen" med stormsteg! Magen växer och bebis sparkar allt mer. Börjar kännas lite spännande! Men det är ändå ett tag kvar och jag har mitt examensarbete kvar att göra, vilket jag hoppas att jag hinner färdigt med i tid!

Bebispysslet fortsätter ändå här hemma. Gjorde iordning bebissängen häromdagen. Lite för tidigt visade det sig då någon annan verkar tro att sängen är till honom då den ändå står tom:


Zlatan 


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Haha katter alltså =)

Postat av: MondayGirl

Sv:

Ja, bilden ser faktiskt lite overklig ut...

Hoppas du får en trevlig helg!

KRAM

2009-10-16 @ 10:27:53
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Emma

Hihi, dina missar är allt bra roliga! ;)



Jo, jag tänkte bara säga en sak om det här med svininfluensa vaccin. Pratade med min syster om att du hade svårt att bestämma dig. (Om du inte redan har gjort det!?) Lottas mamma är nybliven pensionär som sjuksköterska men ska jobba x-tra för att hjälpa till med vaccineringarna här i Örebro. Hon hade sagt att det verkligen är jätte viktigt att man vaccinerar sig om man är gravid & att det inte ska vara någon fara för fostret, för att det som du hade hört också inte passerar fostret. Det är däremot mycket större fara för både mamman & barnet om mamman blir sjuk hade hon sagt. Men självklart ska du ju ju göra det du tycker känns bäst! Ville bara berätta vad hon hade sagt om det här med gravida & vaccinet.



Kram kram

2009-10-16 @ 11:12:48
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, roliga de är Zlatan och Telma.



Blev det bra i sovrummet då med bebissängen eller blev det trångt?



Kram kram

2009-10-16 @ 11:40:05
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback