Bakslag...

Måste börja med att säga tack för era grattishälsningar! Tack! =)

Annars känns det mesta extra tungt just nu. Bakslag på bakslag radar upp sig... Varför ska alltid allting komma i klump?? Jaja, är väl inga bedrövelser som inträffat men ändå sådana saker som gör att jag går och funderar hela tiden med en liten klump i magen (menar såklart inte den lilla "klump" som bor där i vanliga fall)... Får hoppas att allting löser sig hur som helst och att allt vänder till det bättre snart! 

Är i alla fall glad att bebis verkar må bra även om jag har haft en lite jobbig helg. Känner att jag är bortskämd med att må bra och kunna göra det mesta i stort sett som vanligt så om jag mår sämre en kväll blir allt genast jobbigt! Som tur var mådde jag relativt snabbt bra igen och nu är allt som vanligt! (Förutom att krampen kom tillbaka i morse)

Gnäll, gnäll men känner verkligen för att gnälla... Allt kan inte vara på topp jämt och då behöver man ibland gnälla av sig...

Dagens planer är att skriva på min slutuppgift. Har inte lust till det alls men den måste såklart bli klar. Sedan ska jag iväg och ta min första vaccinspruta, får väl se hur det går!


Kl. 19.00: Nu har jag bestämt mig för att sluta grubbla och rycka upp mig! Ser fram emot helgen som kommer, då ska jag och älskling till Sthlm och det ska bli superskönt att åka bort en helg! Sedan hoppas jag att resten löser sig efterhand!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Urs, urs hoppas att allt löser sig NU!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback