På språng!

Nu väntar ännu en dag på VFUn! När denna vecka är över har jag endast 1 vecka kvar! Känns jättekonstigt... Tiden har gått superfort och det har varit jättekul! Lite slitigt ibland men ju längre tiden har gått, desto bättre flyt tycker jag att det har varit! Det som sen är kvar denna termin är ett par veckor till på denna kurs och sedan examensarbete. Sen ska jag vara helt klar med min utbildning! Shit!

Igår var jag hos barnmorskan. Allt var bra med mig och bebis. Dock så har jag haft lite sammandragningar vilket inte var ovanligt. Men om de återkom med alltför jämna mellanrum fick jag lov att komma till doktorn. Hade en kväll när de höll på hela kvällen nästan, så får det alltså inte bli igen! Måste försöka att ta det lite lugnare! Men det är lite svårt när jag har mått så bra! Då kör jag bara på, precis som vanligt! Tog det i alla fall väldigt lugnt igår, blev en riktig mysdag med fika med kompisar, en promenad (tömkörning) med Silvia i skogen, god mat på kvällen, Grey´s...

Har även hunnit med lite hemmafix! Skötbordet är färdigmålat, det blev mycket finare helvitt! Har även målat en pall men det finns ett litet problem där... Det var blåbärsfläckar på den sen tidigare och trots att jag grundat två gånger går färgen från blåbärsfläcken igenom!


I måndags var jag även in på Plantagen och köpte lite blommor. "Snodde" flera av blommorna vi haft i vardagsrummet till "bebisrummet" så det behövdes lite påfyllning i fönstren. Blev bland annat ett par sådana här:



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu får du ta det lite lungt hörrudu...

Mysko med blåbärsfläcken...

Fin blomma! :)

Kram

Postat av: Emma

Håller med ovanstående! Du får nog dra ner på tempot lite :)



Kramis

2009-10-08 @ 10:53:18
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback