Ett moment kvar...

Nu är jag klar med min slutuppgift och den är mailad till berörda lärare. Fatta, nu har jag enbart ett moment kvar (examensarbetet), sen är jag färdig på min utbildning!! Det känns helt otroligt konstigt, har pluggat så länge och många perioder har det känts som att det aldrig kommer att ta slut. 4,5 år har snart gått sedan jag började... Nu kommer jag inte ha möjlighet att söka jobb på en gång, har lite annat att tänka på som ni kanske vet. Men det ska bli så jädra skönt att veta att jag klarat det, något som jag tvivlat på flera gånger under utbildningens gång. Trots mina tvivel på mig själv har utbildningskurvan varit ganska rak, jag har inte haft några rester eller omtentor hängande över mig. Därför hoppas jag även att detta sista moment ska gå som på räls. Helst med expressfart eftersom jag inte vet när den som bor i min mage är villig att flytta ut. Men förhoppningsvis hinner jag bli färdig i tid!

Förutom att jag ska införskaffa lite litteratur i morgon är jag annars skolledig resten av veckan! Helt underbart att få några dagar att ladda upp på inför sista rycket! Hästledig är jag också... Kommer nog kännas lite konstigt dessa dagar men som tur är drar vi till Sthlm på fredag så det blir nog full fart ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback