Hemmapysseldag...

Nu har jag verkligen börjat "boa" här hemma!! Det är jättekul men nu när jag hållit igång hela dagen så är jag helt slut!! Tur att myskväll med tacos är planerad! Har dock en del plugg kvar, har en del att läsa... Men det får bli ikväll när jag krupit ner under täcket...

Min
planering för helgen har jag följt i det närmaste exakt! Jobb och marknad igår. Langos åts, höstblommor inhandlades och jag hade en riktigt trevlig eftermiddag med Ki och Wilma.

Idag var det stallet som stod på planeringen klockan 8. Fick sällskap av Elmer och vi var så duktiga att vi drog iväg till ridhus och tränade kusarna! Som vanligt drog allt ut på tiden, är ganska vanligt när man är i stallet med trevligt sällskap! Jag hade dock en del kvar på min dagsplanering så när jag kom hem var det bara att sätta igång! Började med att höststäda lite på altanen (kan man kalla det altan som vi har det, ni som vet?). Planterade min ljung, sopade och fixade. Skönt att ha det gjort! Sedan var det bara att fortsätta inne! Har putsat fönster i "bebisrummet", satt ihop någon Ikeamöbel, städat, möblerat om och pysslat! Det blev jättebra men jag har inte hunnit klart med allt. Målningen av skötbordet är kvar, likaså måste lite gardiner upp! Men nu ger jag upp för idag! 

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!  



Några bilder på resultatet från dagens utepyssel.
Innepysslet får ni se bilder på någon annan gång när allt är klart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fint det blev med ljungen! Kram

Postat av: MondayGirl

Snyggt! Ljung har så himla fina färger färger! Snyggt med "kålen" också!

KRAM

2009-10-05 @ 08:46:39
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback