Kramp!

Haha, kan inte påstå att jag vaknade upp på ett bättre sätt idag mot för igår. I morse vaknade jag nämligen av kramp i vaden! Jag har nog aldrig haft kramp förut, i alla fall inte vad jag kommer ihåg och i alla fall inte i närheten av sådan jag hade i morse. Shit vad ont det gjorde! Kristofer vaknade av mina "aj, aj, aj, aj" och stackaren trodde nog att det var något allvarligt som höll på att hända! Som tur var var han ändå på hugget och hjälpte mig så att krampen försvann snabbt! Haha, undrar hur det kommer bli när bebis vill komma när det kan bli som i morse av lite kramp i vaden?? Jag skrikandes och med stackars Kristofer bredvid som vill hjälpa till...

Trots det något bryska uppvaknandet känns allt lite bättre idag. Inte för att jag känner mig dunderpigg direkt och inte för att gårdagen var så illa som det kanske lät i förra inlägget. Mer för att jag har en bättre känsla idag, känner mig lite lugnare på något vis, hade en konstig stresskänsla igår. Hm, svårt att förklara men allt känns ok idag i vilket fall!


Hoppas att ni får en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Jag får så ganska ofta mitt i natten och det gör så ont, när hela vaden liksom drar ihop sig. =I



Angående skrikandet och Kristofer är det kanske bra att ni får öva er lite =) hehe.



Kram

Postat av: Emma

Svar: Tack! :)



Ajajaj, jag kan få kramp ibland i den foten jag bröt. Det gör skit ont! :/ Skönt att det släppte snabbt åt dig iaf. :)



Kramis

2009-10-14 @ 16:32:55
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tackar! ja nu har jag bara allt annat kvar att göra på "detdärkanmangörasjälvlistan" :D Hihi..



Usch va jobbigt med kramp. Förr fick jag det rätt ofta, men nu var det länge sen. Fick det alltid när jag drack rödvin förut, haha.



Kram kram

2009-10-14 @ 18:51:50
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Aj aj,det gör så jäkla ont när man kramp.

Dom vise säger att det beror på saltbrist.Kan nog mycket väl stämma för jag har alltid fått det när jag varit bakis och varit lite uttorkad.



Kramis

2009-10-14 @ 19:12:19
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback