Ledig...

Jag är dålig på att vara ledig! I alla fall på vardagar när ingen annan är ledig. Blir rastlös ganska snabbt. Tur att vi ska åka till Sthlm i helgen, där brukar det vara full fart! Kul att hälsa på Kristofers syrra med familj, kompisar, gå på stan, ut och käka. Har beställt bord på Grill, tror att det kan bli bra!

Idag har jag hunnit med en fika på stan och så har jag fixat böcker inför examensarbetet. Visst hade jag kunnat bläddra i dem men hur kul är det när jag inte måste? Tänkte börja på måndag med arbetet och ha resten av den här veckan pluggfri för en gångs skull. Grejen är att jag även är ledig från jobb, stallet, det är fint och städat hemma, all tvätt är tvättad... Så vad göra nu??

Äh, kanske blir lite plugg ändå... Eller tvn... Eller något annat... =)


Har varit ute en liten stund iaf i det fina höstvädret!


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Det kommer nog lösa sig =)

Får han jobb i Norge behöver vi inte ändra på någonting =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback