Ny vecka...

Vilken skön helg jag har haft! En riktig myshelg! Idol, film och gott tilltugg i fredags. Jobb, ett lyckat pass med Silvia och bortbjudna på middag i lördags. Igår sovmorgon, stallmöte, långfika med kompisarna, film och lite plugg. Känner mig riktigt nöjd med helgen, hade varit väldigt skönt om den hade fortsatt en dag till, men, men...

Nu är jag då inne på den sista praktikveckan! Tiden har gått så fort och det känns lite konstigt att jag ska säga hej då till alla gulliga elever på torsdag! Idag är det dock Falun som gäller så snart bär det iväg dit. Tänkte även passa på att åka och hämta bebis säng som finns i Falun. Känner att jag börjar vilja få allting färdigt, trots att det är över två månader kvar!

Bäst att sätta fart! Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Shit, TVÅ MÅNADER! Det är inte särskilt lång tid. Gud vad fort det går, tycker det var alldeles nyss du berättade att du är gravid =)

Kram

Postat av: Anonym

Haha, ja precis :)

2009-10-13 @ 07:35:17
Postat av: Sara

det va jag som skrev det förra

2009-10-13 @ 07:37:46
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh, vad fint du har gjort i bebisrummet! :) Hoppas att du får en bra sista praktikvecka.



Kram

2009-10-13 @ 11:46:35
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback