Shopping på jobbet!

Just nu har vi så otroligt mycket fint på jobbet! Kan erkänna att det är farligt att jobba på hösten när det ramlar in nya varor! Snart kommer vi även få in massor med nya barnsaker - hur ska det här gå??

De lördagar som jag har jobbat på slutet har jag lagt undan lite smått och gott och idag handlade vi ut allt. Blev ett par skålar, fina bullformar, dekorgrus och sist men inte minst en underbart gosig "snuttefilt" till bebis!

Ett tips till er alla (som har möjlighet): Gå in och kika på Adding Lifestyle i Mora (eller Borlänge, Stationsgatan)!




Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Vilken mysig snuttis!



Sv:

Ja det ska bli jätteroligt att ses!!!

Åh, vad roligt att ni valde Grill. Nu ska jag inte göra så era förväntningar blir skyhöga, men jag blev verkligen inte besviken när vi var där och käkade. Det är så schysst stämning på hans (Melkers) restauranger, tror ni kommer gilla det.

Det var nog tur att ni fick bord överhuvudtaget, helgerna brukar vara fullbokade typ en och en halv vecka i förväg.



KRAM

Postat av: Emma

Tack! :)

Låter inget trevligt i det tidigare inlägget. Vad det än är/var så hoppas jag att det känns bättre nu. Vilken jätte söt snuttefilt, den kommer bebis tycka om tror jag. Jag hade nog knappt fått någon lön alls om jag hade jobbat i den där butiken- haha! ;)Hoppas att ni får en mysig helg i Sthlm.



Kram kram

2009-10-27 @ 20:38:37
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Söt snuttefilt!

Kram

2009-10-28 @ 09:53:59
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback