Tröttdag...

Hjälp, vilken tröttdag det har varit idag! Dagen började illa med att jag kände mig helt färdig när klockan ringde och det kändes verkligen som att jag vaknade på fel sida. Kom dock upp ur sängen till slut och tog mig till skolan i god tid innan min första lektion. Som tur är har allting ändå flytit på ganska bra idag men har en del kvar att göra inför de två sista lektionerna på torsdag. Det får bli morgondagens jobb.

Bebis har också varit vaken idag och vilken sida den har legat på har varit lite svårt att avgöra då den mest har varit lite överallt! Det har sparkats och spänts och tryckts lite här och där!

Nu känner jag mig helt färdig fastän klockan inte ens är 22, idag blir det sängen tidigt kan jag lova!! Hoppas på en lång skön natt och att jag vaknar utvilad i morgon! God natt på er!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Men du, att vara helt färdig innan klockan 22 tror jag är ganska normalt.



Förresten, du skrev förut att ni skulle till Sthlm allhelgonahelgen. Vi hade först tänkt åka upp till Dalarna, (vilket faktiskt hade varit lite komiskt då vi ofta lyckas åka till varandras hemstäder samtidigt) men vi ska inte åka upp i alla fall.

Så vi har inga planer och det vore jätteroligt att ses!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback