Överhopad...

Det är lite mycket just nu. Ni vet lite FÖR mycket för att man bara ska kunna köra på och tänka att "det lugnar sig snart". Men det är ändå det som jag försöker göra. Köra på och tänka att det blir lugnare snart och att allt ordnar sig... Känns lite tråkigt bara när jag egentligen bara vill njuta av det som jag håller på med just nu som jag tycker är roligt! Men det blir lite svårt när man i stället blir överhopad och känner att man inte hinner med allt som man borde! Vill även ha möjlighet att njuta av det tillståndet som jag befinner mig i just nu! För det är faktiskt riktigt mysigt att vara gravid! Försöker att ta tillvara de stunder som allt känns hanterbart och faktiskt helt ok. För så känns det såklart också ibland. 

Men nu satsar jag på att morgondagen går bra och att jag inte är alldeles slut när jag kommer hem. Och på att jag hinner med allt som jag borde hinna med på fredag. Sen är det helg. Och då är jag ledig! Första helgen på nästan en månad som jag är helt ledig!! Två dagars ledighet i rad! Underbart! Då är planen att pyssla lite hemma och åka till Ikea. Det ska bli kul!!

Nu ska jag fixa lite inför morgondagen, sen hämta älsklingen och sen blir det att försöka sova lite! Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback