Vilken härlig lördagsmorgon!

Det blev inte riktigt gjort så mycket som jag hade tänkt igår... Kom dock igång med en del annat! Måste måla taket i det som ska bli "barnrum". Bebis kommer såklart att sova inne hos oss i början men skötbord, kläder osv kommer att bli i ett annat rum som får bli lite mer barnvänligt inrett. (Hehe, ni som varit hemma hos oss vet att det inte får plats med ett skötbord inne i "badrummet".) Igår blev det spacklat i taket så nu är det bara lite färg som ska på! Sedan bar vi ner lite grejer i källaren som inte längre får plats här uppe. Tror hur som helst att det kommer att bli jättebra och det ska bli jättekul att åka till Ikea i morgon och shoppa loss lite och sedan börja fixa till rummet!! Bilder kommer när allt är klart!

Som tur var hann jag i alla fall komma igång med min tenta och idag är tanken att jag ska få ytterligare lite gjort på den. Har även några dagar på mig nästa vecka så än har jag ingen större panik över den! =)

Vilken härlig morgon det är! Solen skiner från en klarblå himmel! Får se vad som mer hinns med under dagen? Trots att jag inte är helt frisk, kan exempelvis knappt prata, rösten är nästan helt borta, så känner jag mig ändå relativt pigg! Sängliggande är därför ingenting för mig idag!

Hoppas att ni får en härlig lördag!!

Solen skiner in här i rummet där jag sitter och skapar skuggor på väggarna.


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att du är så pigg! & har ni spacklat är det ju bara det roliga kvar - att måla. Låter bra med sadeln, tror det tar ett par veckor innan den är tbx. Trevlig helg!

Postat av: Emma

Svar: Nope, inget vin & ostar før din del inte! ;)



Vad mysigt att pyssla i ordning rummet åt lill*n!



Kramis

2009-09-26 @ 10:59:36
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Sv:

Tiden går fortare än vad du tror =)

Det var kanske en månad sen jag slingade håret så det är ingen panik, men det var över ett halvår sedan jag klippte mig, så det behövs verkligen.



Jag är verkligen inne i en shoppingperiod, det är såå himla mycket jag vill ha =)



Om ni kommer ner till Sthlm så vill jag jättegärna träffas om det passar.

Jag antar att ni sover i Kärrtorp, men annars är ni alltid välkomna här.



KRAM

2009-09-26 @ 11:49:13
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Sofia

Va roligt att du kommit igång med den här bloggen igen :)

Åh visst är det underbart att börja göra i ordning barnrummet? Vi hade samma dilemma som er... att inte få plats med skötbordet i badrummet men jag har pratat med flera som haft det i barnrummet och tyckt att det fungerat hur bra som helst.

Det var kul att träffa er på Ica förra veckan. Hoppas att ni fick en trevlig biokväll.

Kram S

2009-09-28 @ 09:50:13
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback