Huvudet upp och fötterna ner!

Jaa, jag överlevde dagen! Klockan är visserligen bara halv tre men jag är klar med det mesta nu, mycket tidigare än vad jag hade tänkt. Fick hoppa över ett par möten då jag inte är helt frisk och knappt har någon röst kvar. Planeringen för lektionerna som jag hade idag krävde att jag pratade ganska mycket (så typiskt med tanke på att jag nästkommande lektioner knappt kommer att prata alls). Min förskylda hals gillade inte riktigt allt pratande så ett tag var den på väg att säga upp sig helt. Ska dock försöka vara tyst ett tag nu så blir det nog bättre... Om jag nu klarar det...

Skönt att vara klar i tid, har tom hunnit med stallet idag! Sen finns det alltid saker att göra när man går på högskola men jag tror att jag ska ta den här dagen till att vila och försöka bli frisk!

Soffan, te, en filt, tända ljus - det låter väl som en bra plan för kvällen??!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som en bra plan för dig & magen!

Ha en riktigt mysig kväll & hoppas du kryar på dig. :)



Kram kram

Postat av: Sara

Krya på dig!

2009-09-24 @ 15:38:43
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback