Söndag...

Den här dagen har varit en lugn dag. Har varit superskönt!! Den sista tiden har allting snurrat i 180 då jag har många uppgifter till högskolan, har praktik, jobbar, har Silvia att ta hand om osv... Ni fattar... Kände dessutom av att halsen började göra ont i går kväll, hoppas att jag inte blir sjuk! Det har jag inte tid med!

Hur som helst så blev det sovmorgon i morse. Sedan såg vi klart på den senaste Wallanderfilmen som vi lyckades somna till igår. Har också varit och fikat med
Ki, mycket trevligt! Vi gick även in på Åhelens och kikade lite, enda affären som har öppet i Mora en söndag... Hittade det shampoot som Eliana tipsat om så jag köpte det, återkommer med rapport om hur det var enligt mig!

Dagen har avslutats med en sväng till stallet och lite plugg. Har lite kvar att göra än då jag måste förbereda mig inför en redovisning som jag har i Falun i morgon. Men jag har bara lite kvar så snart blir det soffläge! 

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Hmm, vi får väl se då =) Fantasi är inte en av mina starkaste sidor.

Är det bara själva headern du vill ha hjälp med eller själva stilmallarna också?!

KRAM

Postat av: MondayGirl

Vilken grön då... mörk, ljus, oliv, mittemellan?!

2009-09-20 @ 20:39:53
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback