Sprattel, sprattel...

Här sitter jag och försöker att plugga! Även om jag "slank in" här nu så har det faktiskt gått ganska bra! Har fått ner ett par sidor så nu är det "bara" två-tre sidor kvar! Sedan har jag visserligen lite annat arbete kvar att göra men det ska nog ordna upp sig!

Tappade dock koncentrationen lite nyss då bebis gjorde kullerbyttor eller något liknande. Tycker att det är riktigt mysigt när man känner hur det rör sig därinne! Känns såklart lite underligt men som sagt, ändå mysigt! Bebis har även varit snäll än så länge och har (i princip) låtit bli att sparka hårt på känsliga ställen. Vissa stunder känns det dock bekvämare än andra men överlag verkar jag ha en riktigt snäll bebis! Jag har ju även mått så otroligt bra hela graviditeten så jag är väldigt nöjd! Nu är det visserligen några månader kvar och mycket kan hända... Men än känner jag mig både nöjd och relativt rörlig!

Nu blir det en fikapaus innan det är dags att plugga vidare!

 

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Om bebisen kommer bli som sin far var när han var liten så är nog det där bara lugnet före stormen, hihi.

Jag hoppas dock (såklart) att den kommer vara snäll och lugn när den kommer ut också =)

KRAM

Postat av: MondayGirl

Ja jag kanske ska be honom göra det =)

Kram

2009-09-30 @ 15:02:28
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

Förresten, säg till så fort du vet om/när ni ska till Sthlm så jag kan hålla den helgen öppen, ifall vi inte redan planerat något annat fröstås.

Det vore jätteroligt om vi hann ses!

KRAM

2009-09-30 @ 15:03:34
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Emma

Hihi, det blir nog fart på h*n sen ska du se! ;) Men vad skønt att du mår så bra! :)



Kramis

2009-09-30 @ 15:33:19
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback