Studerande i hemmet...

Stallet avklarat! Nu blir det en lång dusch innan det är dags att sätta sig och skriva på en hemtenta. Jag är verkligen inte upplagd för det idag, har sovit jättedåligt, är fortfarande förskyld och helt mosig. Men ett par, tre sidor har jag bestämt mig för att få ner!

Sen ska jag nog plocka ihop lite hemma, är så mycket skönare att mysa ner sig en fredagskväll när det är städat och fint runt omkring en! Hoppas bara att disken inte lockar så mycket att det blir den istället för hemtentan. Satt och pratade om det i seminariegruppen i måndags. När man har inläsningsdag så är det ofta så mycket annat som helt plötsligt blir så viktigt! Som att rensa avloppet, skura duschen eller köra dammsugaren. Haha, vi var flera som var lika där!! Lustigt...


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Tror jag hade varit likadan ;)

Hoppas tentan gick bra! Ha en riktigt mysig helg nu & hoppas du piggnar till.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback