Yes, I´m back!

Ok, ska börja skriva lite här igen! Får se hur länge det håller i sig?! Har skrivit på hästbloggen fram tills nu men för tillfället handlar mitt liv om så mycket mer än hästar så jag tänkte att det kanske kan vara lite roligt att uppdatera här också!  

Har försökt att röja lite bland kategorierna. Har uppdaterat namnen på de olika kategorierna samt lagt till några nya. Alla gamla inlägg finns dock kvar, antingen bland "gammalt", eller i de kategorier som de tillhör.

Sedan hade jag behövt en ny header, någon som har PS kanske som vill hjälpa mig?? =)

Välkomna att åter följa min vardag och kommentera gärna!!

Hehe, ska försöka fixa lite bilder på min mage som den ser ut nu! Lovar att det har hänt en del sen den här bilden togs!! (Dubai 2007)

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

You know I got it =)

Roligt att du ska börja skriva här igen.

Kram

Postat av: MondayGirl

... med andra ord, jag kan hjälpa dig om du vill =)

2009-09-20 @ 19:44:36
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

Oj, så fria händer vet jag inte om jag vill ha ;o) lite tror jag nog att du måste bestämma själv.

Eller iaf om du vill ha någon bild eller inte om det ska vara någon text eller inte =)

Kram

2009-09-20 @ 20:02:52
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback