Ofokuserad, eller rättare sagt: fokuserad på EN sak...

Brukar ni komma på er själva med att fundera tillbaka på något av dagens samtal och komma på att samtalsämnet bara rann ut i sanden? Att det man tänkte säga aldrig blev sagt eller att något som någon annan började prata om aldrig nådde slutpoängen? Detta händer mig ganska ofta men jag har en liten person som jag skyller allt på: Tyra! Barn har verkligen en förmåga att på någon sekund fånga ens hela uppmärksamhet så att allt annat blir grumligt! I vilket fall reagerar jag genom att ställa om min uppmärksamhet på det sättet. Inte så kul för den som jag pratar med kanske men desto bättre för Tyra. Förut var jag bara allmänt flummig, nu har jag i vilket fall en orsak till att jag är det! Försöker dock att bli bättre på att dela min uppmärksamhet, resultatet beror dock mycket på dagsformen... Får ju bra träning iallafall så kanske att jag blir bättre till slut! Får väl ge alla som blivit drabbade av detta en ursäkt, det är verkligen inte min mening att verka ointresserad eller nonchalant! Får väl hoppas att fler är som jag och att ni förstår!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du, försök inte skylla ifrån dig på Tyra nu... du har alltid varit sån ;) Jag tror inte att någon tar illa upp, i alla fall inte jag :)

KRAM

Postat av: Emma

Hihi, håller med Pernilla! :P Men det är lugnt, vi tycker ju om dig för den du är. :)



Kram kram

2010-12-30 @ 12:48:27
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback