Nu så!

Nu känns allt lite bättre!! Vill även tacka er som kommenterar, känns skönt att bli förstådd! =) Eftersom bloggen är låst känns det lättare att "skriva av sig" lite här ibland, få ut det ur systemet liksom... Sedan vill jag även poängtera att jag älskar alla mina vänner, oavsett om vi hörs ofta eller inte, jag uppskattar er alla! Gamla som nyfunna vänner!

Idag mådde Kristofer mycket bättre så vi gick ner på Strand och käkade lunch. Sedan blev det en vända på stan där några julklappar inhandlades. Känns bra att jag kommit igång med det, var faktiskt lättare än jag hade väntat mig att hitta klappar! Har några kvar, får inhandla dem nästa vecka. Blev en liten julkklapp till mig själv också, ett par solbrillor! Haha, kanske inte rätt tid att införskaffa sig sådana men tyckte att de var så snygga att jag slog till!

Nu snart ska vi iväg igen, "projektet" jag nämnde tidigare fortsätter!

Trevlig helg på er!









Ovan: Fynden från auktionen! Stort rött ljusfat i glas med dekor, från Sia. Adventsljusstake i trä. Ljusstakar högblanka, från Bruka.

Snart är det jul! 1 vecka kvar!

Kommentarer
Postat av: vicky

jäkligt snyggt!

2010-12-17 @ 21:51:29
Postat av: Emma

Skönt att det känns bättre! :) Auktionsfynden var jätte fina.



Kram kram

Postat av: Emma

Svar: Tack! :) Ja, det ska bli jätte kul att ses.



Kram kram

2010-12-20 @ 14:59:34
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Marit

Skönt att det känns bättre! Ibland hjälper det att bara skriva av sig lite:) Tycker mitt humör oxå svänger upp och ner hur som helst trots att man precis som du skriver egentligen borde vara lycklig, antar det beror på hormoner:) Hoppas ni får en underbar Jul! Kram

2010-12-21 @ 11:13:59
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback