God Jul!

Berättade tidigare att katterna vägrar gå ut när det är så kallt... Det har märkts i natt! De har väckt mig säkert 70 gånger (ok, liiite överdrivet kanske men många gånger var det). Suck. Halv 7 väckte de även Tyra... Jag är grymt bortskämd med ett barn som i princip aldrig vaknar så tidigt av sig själv. Det är med andra ord riktigt tidig morgon för mig nu... Gäsp! Funderar på vad jag ska kunna aktivera katterna med i dag för att de ska få ut lite överskottsenergi. Antingen slänger jag ut dem trots kylan. Eller så lär jag Tyra att jaga dem. Det låter väl som en bra idé?

Är på ganska gott humör ändå (än så länge) trots sömnbristen. Kan vara för att jag har gårdagskvällen i gott minne än. Den spenderades tillsammans med bästa barndomsvännerna i Orsa i ett hus som kan ha varit det finaste jag varit in i någon gång! Helt otroligt, jag blev helt såld på det! Kanske gäller att våga drömma större???

Idag blir det Ica Maxi. Kanske även ridning, beror på lite på temperaturen. Sist fick jag lov att ställa in... Sen blir det uppesittarkväll - trav och bingolotto på tvn, glögg, mys med min älskling (den manliga, den lilla sover vid det laget)! Myspys!

I morgon är det då julafton. Hoppas på en bra sådan även om jag vet att jag kommer att sakna min del av familjen oerhört! Första julafton utan mamma, syrran och hennes barn... Men, vi får ta igen det på söndag då vi ska träffas och fira allihopa!

Nu vill jag önska er alla en riktigt God Jul!! Ta det lugnt med julstöket, försök att låta bli att stressa, se till att alla hjälps åt och passa på att njuta och ha det bra!! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: vicky

God Jul!

2010-12-23 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback