Fredagsmys!

Nu kanske alla är urtrötta på uttrycket "fredagsmys" men det stämmer ju in så otroligt bra på fredagskvällarna! Jag diggar det. Fredagsmys.

Idag var Kristofer ledig från jobbet så det har varit en heldag med mys för hela familjen! Vi tog bland annat en härlig promenad ute i solen. Jag trotsade min rädsla för isar och vi tog en runda på Saxviken. Kristofer skrattade åt mig och försäkrade om att vi inte skulle gå igenom isen! Den mörka isen tycker jag är värst där man ser ner mot bottnen! Hua!





Vi var även in på Toddler igen, idag var det 60% rabatt. Det blev en speldosa som spelade "Somewhere over the rainbow", så fin! Ett reflex med "Gullunge" fick också följa med hem! Tänkte kika förbi där i morgon också när det är 70% för att se om ytterligare en grej är kvar... Om den är kvar ska det bli en present så jag avslöjar inte vad det är här! =)


Trevlig helg på er!! Nu blir det Let´s Dance! =)



(Psst, gårdagens äventyr (milt uttryckt) kan ni läsa om på
Drömdansaren)


Kommentarer
Postat av: vicky

vilket leende! Konstigt nog lik pappa!

2010-02-12 @ 20:07:22
Postat av: MondayGirl

Jag är också rädd för isar =I usch.

Låten på speldosan har jag ett speciellt förhållande till, den är så fin!

Vilket gulligt litet leende!!!

KRAM

Postat av: Emma

Tack! :)

Såg mysigt ut det där, härligt med solsken!



Kram

2010-02-13 @ 16:09:35
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina Tyra =) Gullunge

2010-02-13 @ 22:11:13
Postat av: Anna Nämd

Hej Jessica! Läste om dina bravader på Drömdansaren! Tycker du är tuff för att vara nybliven mamma! Var rädd om dig och låt ngn annan sitta upp! Kram A

2010-02-14 @ 11:46:07
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! :)

Grattis till sovbebis, det är underbart skönt att vara en utvilad mamma. Mycket riktigt så har Stella sovit hela nätter redan från det att vi kom hem från BB. De första veckorna sov hon runt sex, ibland sju timmar och enligt min BVC-sköterska så var det ingen fara eftersom hennes kurva var så bra. Sen började sovtimmarna att bli ännu fler, ibland 13 timmar men vanligtvis mellan 11 och 12. Min sköterska har sagt samma sak där, att eftersom hon har så fin kurva är det inga konstigheter och att vi ska njuta av att hon sover. Jag tycker att du ska gå på din intuition! Ser du att Tyra mår bra och hon går upp i vikt som hon ska så tycker jag absolut inte att du ska väcka henne! BVC är ju bra men deras ord är inte lag, och alla bebisar är ju olika. Så njut av att hon sover! :)

Annars, hur är livet som mamma? Verkar som att ni har det jättebra. Vore superkul att ta en fika eller promenad någon dag!

Många kramar.

2010-02-15 @ 10:28:16
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Elin

Underbart med fredagmys :)

2010-02-15 @ 19:42:37
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback