Snö, snö, snö...

Eftersom Vasaloppet inte har gått av stapeln än får man väl egentligen inte önska bort snön om man bor i Mora... Men jag börjar bli riktigt trött på den! Speciellt när den envisas med att komma ner från himlen! Kristofer är ledig idag och vi hade tänkt ta en promenad men när vi kollade ut genom fönstret ångrade vi oss... Får bli ännu en dag inne. Mysigt i och för sig men jag gillar ju att komma ut och röra på mig lite! Mår bättre nu och förhoppningsvis klarar sig Tyra ganska bra, håller tummarna!

Ikväll är vi bjudna på mat hos svärföräldrarna! Sen blir det väl Let´s Dance som vanligt! I morgon är det kalas i Falun som gäller!

Trevlig helg på er!


Nu börjar jag längta till våren och sommaren!!! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag börjar också ledsna på snön nu... Hoppas att sommaren bjuder på lika mkt sol som vintern har bjudit på snö! :)



Kram kram

Postat av: Catwalkqueen

Man kan göra både och, men eftersom du nyss fått barn så kan hormonerna ställa till det lite. =P Tex om man färgar så vet man inte riktigt vilken färg det blir, permanentar man vet man inte om det blir som det ska eller om det blir rakare/lockigare eller ingenting alls. =)



Gör så, du är så välkommen! =)



Kram

2010-02-21 @ 11:31:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback