Snuvig...

Jag vet inte om jag ska se det som något slags tecken men efter att jag skrev förra inlägget har jag blivit förskyld. Betyder det att jag inte borde träna??? Nej, jag skrev ju faktiskt att jag inte skulle börja träna riktigt än så förskylningen kom nog ändå, ska inte se den som ett tecken... =) Jag har i alla fall kommit så långt att jag letat fram ett par joggingskor som jag har tvättat (ja, de hade dammat igen).  Bara förskylningen försvinner och det blir mildare ute, då... Har även fortsatt sporttemat med att titta på jaktstarten i skidskytte igår där det blev ännu ett svenskt guld! Härligt!

Igår och idag har blivit riktiga innedagar. Har väl mest myst, sett på tv och försökt kurera mig. Hoppas verkligen inte att Tyra blir smittad. Kan så små barn bli förskylda?? I morgon hoppas jag dock att jag ska må bättre, tänkte åka med unghästen till ridhus. Får väl se hur det blir...

Måste lägga in ett par bilder på missarna också! Känns som att de har blivit helt bortglömda här på bloggen! De mår i alla fall bra och det går jättebra med dem och Tyra. De bryr sig inte nämnvärt men kommer och hälsar på henne ibland. =) De har även förstått att sängen inte tillhör dem utan henne även om de vid något tillfälle glömt bort det...



Kommentarer
Postat av: Jessica Smeds

Jag blev förkyld när emilia bara var någon månad gammal och hon klarade sig helt. tror dom är väldigt emuna när man ammar=)

2010-02-18 @ 13:11:16
Postat av: Anna Nämd

Så fina! Både missarna o Tyra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback