Härlig promenad!

Idag var det mildare väder så vi kunde gå ut på en promenad, Tyra och jag. Det var verkligen skönt att komma ut lite! Tyra gillade det också! Efter att ha varit lite smågnällig på morgonen blev hon hur nöjd som helst så fort jag lade ner henne i vagnen! Lustigt var att hon igår var väldigt nöjd nästan hela dagen och att hon natten till igår hade rekordnatt då hon sov 22-10 med endast två amningar (och somnade om på stört). Hon var även en tröttis på dagen och sov under nästan hela besöket på BVC! =) Trots detta började jag ge "Minifom" som ska vara bra mot magont (fick tipset av både BVC och i kommentarsfältet) igår. Men sen jag gav det första gången igår kväll har Tyra varit lite extra onöjd... Effekten kunde dock dröja stod det, så jag fortsätter ett tag till och hoppas att det blir bättre. Antar alltså att onöjdheten beror på att det magonda kom tillbaka och inte på magmedicinen... Jag uppdaterar er om hur det går! =) 

Det är tydligen väldigt skönt att vara inbäddad i vagnen och rulla/guppa fram ute!

Just nu är Tyra väldigt nöjd och sover i vagnen. =)

Passade under promenaden på att köpa shampoo till lillskruttan. Hon har ju så mycket hår!! =) Tvättade faktiskt med shampoo redan på BB men sen har det inte blivit av... Men nu ska hon bli fin i håret! =) 


Måste bara visa bild på en present som Tyra fått! Hon har fått massor med fint men här kommer som sagt ett smakprov:

Baby-ugg´s! =) Såå söta!

Haha, den här bloggen har verkligen gått från att handla om lite allt möjligt till att handla om Tyra! Men det är ju så att bloggen handlar om mitt liv och mitt liv handlar nu om Tyra! Vilket är Underbart!! =)

Kommentarer
Postat av: iana

och jag tycker att det är helmysigt att läsa om Tyra!!

Ska försöka få till det så att jag kan komma förbi er någon dag, skäms över att jag inte sett sötnosen än...

Kram på er i alla fall

Postat av: Sara

SV: ja det tycker jag med. Bara att säga till när du vill och kan. Vi kan väl för det mesta!

Kram

2010-02-04 @ 13:47:27
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback