Färdig!

De senaste dagarna har vi bland annat varit på besök lite här och där. Vi har exempelvis varit hos svärföräldrarna och så har vi varit på två kalas. Grejen är att Tyra nog inte är medveten om att hon varit runt på lite olika ställen, detta då hon har sovit som en stock vid flera av dessa tillfällen. Är ganska imponerad att hon sover så tungt! Ibland kan hon sova när jag klär på henne ytterkläderna, sedan ner i bilbarnstolen, i med stolen i bilen, ur bilen, ur bilbarnstolen, av med ytterkläderna. Sedan när vi ska hem igen, samma procedur och fortfarande sovandes! Ibland hinner vi komma hem igen utan att hon ens vet om att vi varit borta! =)

Idag har vi dock inte varit iväg någonstans. Hade en dejt men den blev tyvärr inställd... Men det är ganska skönt att mysa hemma också och bara vara! Dock fick jag en förfrågan om en dejt på Kaffestugan i em, får väl se om vi orkar pallra oss iväg! =)

Den extra tiden hemma idag gjorde att jag blev klar med min halsduk! Det har varit roligt att sticka så jag funderar på att fortsätta med ett par handledsvärmare. =) Haha, är det inte sådant man ska hålla på med nu när man är hemmafru???

Bjuder på en otroligt fashionabel bild på mästerverket. Modell är jag! ; )



Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Duktigt! Det är en riktig hemmafrusyssla.

Kan man beställa något eller? ;o)

Kram

Postat av: Marit

Snygg halsduk!! Hemmafru är väl inte så dumt :)

Vad skönt att Tyra är så snäll... Ni verkar ha det mysigt!!! Kram

2010-02-09 @ 18:15:10
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Emma

Svar: Han hälsar & tackar!

Vilken mysig halsduk, jätte fin. :)



Kram

2010-02-09 @ 20:20:41
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: vicky

vilken sömntuta!

2010-02-10 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback