Bege sig ut??

Om kylan inte har gett med sig imorgon tror jag faktiskt att jag ska försöka att ta mig ut en stund själv. Jag trivs jättebra här hemma med familjen men jag tror att det skulle vara skönt med lite luft, dagsljus och det skulle även vara skönt att röra på sig lite. Vet inte riktigt hur det ska gå, kommer kännas konstigt att gå iväg utan Tyra. Men det är ändå en liten plan jag har som jag tror kommer fungera då tjejen haft en rejält sovpass mitt på dagen, flera dagar i rad nu! Nu kanske det inte alls blir så men om jag tar mig iväg så blir det nog en tur till stallet (psst, har även uppdaterat hästbloggen idag).

Just nu sover Tyra och Kristofer är på träning. Väntar på att tjejen ska vakna! För snart ska hon ju förhoppningsvis somna om för natten. Men hon brukar somna vid 12-tiden och sedan sova fram till 9-10-tiden (med ett par amningstillfällen under natten) så jag hoppas att det blir samma rutin i natt! Har känt mig utvilad varje morgon när jag vaknat (peppar, peppar).


Ett par otroligt vackra buketter som vi fått sedan vi kom hem från BB. Kan passa på att tacka för alla fina presenter som vi fått!!


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Ja, man ser ju att hon har Kristofers drag över näsan och ögonen, men munnen ser precis ut som din mun gör på en bild jag har från när vi var små.

Sen tror jag att hon kommer få din fina ögonfärg! =)

Kram

Postat av: Emma

Om 2 veckor ska jag, Tigge & Moa åka hem till Orsa. Får vi komma på besök vid lunchtid på söndagen (31/1) & träffa er & lilla Tyra då? :)



Kram kram

2010-01-15 @ 20:18:19
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Ja jäklar längst uppe i Grönklitt är det fasiken vår <3!! men inte här hemma =(

Det lät iallafall som det skulle bli några varmare dagar from Söndag tror jag de va =D

Vilka underbara buketter!

Kramar <3

2010-01-16 @ 07:28:01
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Det var ju varmare redan IDAG..=D!! SKÖNT!!

Hade inte kollat temperaturen när jag skrev tidigare i morse..=D!!!

Kramar!

2010-01-16 @ 11:50:16
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback