Ingenting än...

Gaaa, nu vill jag inte vänta längre! Jag ser inte fram emot förlossningen men om det väl sätter igång är jag ju närmare att den är över och att få träffa bebis. Så kom igen nu!

Igår åkte jag till stallet för att hälsa på hästarna och ägarna. Var så härligt att få in lite hästdoft i näsan igen! =) Passade även på att mocka och fixa lite när jag ändå var där. Nu är det slut på att "hålla mig lugn", det har jag gjort och ingen bebis än. Nu satsar jag på rörelse så får vi se om det hjälper (i den mån jag kan röra mig, börjar känna mig väldigt tung och otymplig)! Vet inte riktigt vad jag ska  hitta på idag men en promenad ner på "stan" kanske och lite knatande där, det kanske gör susen?

Är lite glad i alla fall att jag hann äta nyårsmiddagen! Det blev trerätters med toast med bacon/svampröra och vitlökscreme till förrätt, helstekt oxfilé med kryddmos och rödvinssås till huvudrätt och glass med maränger till efterrätt. Blev proppmätt och sov otroligt gott på natten (var endast upp 2 gånger denna natt!). Annat kan jag säga om i natt. Är det meningen att man ska "vänja sig" med lite sömn innan bebis kommer eller vad? Vaknar många gånger och har svårt att somna om på morgonkvisten vid 5-tiden (vaknar nästan alltid samma tider varje natt). Jaja, är skapligt pigg just för tillfället ändå så nu ska jag hoppa ur morgonrocken och i någon flashig outfit! Den kommer troligtvis bestå av mammamysbyxor (som magen knappt får plats i längre), ett mammalinne och en kofta eller liknande! 

Beeeebiiis - kom nu! 


Fick gosa lite med "min" andra bebis igår iaf...


...som inte är en sån liten bebis längre. 3 år i år!


Kommentarer
Postat av: Emma

Den kommer nog snart ska du se! :) Förstår att ni längtar efter ert underverk. Vilken mumsig middag det lät som föresten!



Kramis

Postat av: Jennie <3

Förlossningen fixar du Jessica,det kommer gå så bra!Vi kvinnor är ju byggda för att föda barn....=D Pratat med så många som säger att förlossningen är det absolut häftigaste upplevelse dom varit med om! och att det är värt det onda tusen ggr om...=D

Och tänk vilken skillnad att föda idag mot dom som födde hemma i stugorna förr....=O

Snart har ni lilla bebisen hos er,den mår nog super där inne i hotell magen och tar igen sig några extra dagar....=)

Många kramar!

2010-01-02 @ 19:55:56
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Sv:

Tack det samma!

Nu har vi kommit hem, vi har haft det superbra, så skönt att få fira jul "hemma" och att vara ledig en lite längre stund.



Förstår att du längtar efter den lill* där inne =)



Kram

2010-01-03 @ 17:35:19
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Emma

Svar: Tack det sammha! :)



Det är få saker som går upp emot en snö galopp! ;)



Kramis

2010-01-03 @ 19:26:21
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback