Promenad!

Igår var jag ute på äventyr! Det kändes verkligen så, jag som varit hemma (förutom turen till BVC och Maxi) sedan Tyra kom till världen. Mitt lilla äventyr kan ni läsa om på hästbloggen. =)

Efter ännu en otroligt skön natt med mycket sömn har det varit full rulle här idag! Dels har vi haft besök! Dels har vi äntligen tagit oss ut med Tyra i vagnen! Hon låg snällt och sov och jag måste säga att det var riktigt skönt att ut och promenera lite! Kommer nog att bli ett stående inslag så länge vädret tillåter!


MichelinTyra =)


Lite skönare med uppknäppt när man är inomhus...
<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad varmt & gosigt det där ser ut. :)

Vad kul att det passar med ett besök då. Hör av mig lite närmare. Det tråkiga som hände igår är lite bättre nu iaf. Så det är skönt!



Kram på er!

Postat av: Therese

Ja visst är de mysigt med barn. Dock håller jag på att bli galen på Nathalie just nu, hon är inne i en riktig 2 års trotts!! Men dom är härliga :))



Hon är jätte söt Tyra, skönt att hon är så snäll!! De underlättar ju en hel del:)



KRAM

2010-01-17 @ 08:07:12
URL: http://tessie80.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad fin hon är Jessica! :) En till med mycket hår. Bebisar med hår är sötast! ;)



Sv: Ja där har vi haft tur. För det gör ju sån skillnad att man får sova. Allt blir så mycket lättare och roligare om man får sova. Både BVC och min barnmorska har sagt att man som förälder ska ta åt sig av det. Så gör det! :) När det gått lite tid och ni känner er sugna på fika så vore det trevligt med en sån.

Många kramar.

2010-01-18 @ 20:35:58
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback