Söndag den 3 januari...

De flesta gissningar på datum för ankomst har varit på den första och tredje januari. Nu har båda datumena snart passerat. Återstår att se vilket det slutgiltiga datumet blir!

En del av de aktiveter som har fått tiden att gå idag har varit bland annat Buzz-spelande och middag på Vi på Hörnet. Måste säga att Hörnets söndagserbjudande "Ät två, betala för en" är väldigt bra! Jag käkade vitlöksbröd med deras supergoda aioli till förrätt och sen valde jag för ovanlighetens skull fisk, lax med någon god sås, och det var riktigt smarrigt!

Nu väntar jag på att den tredje Star Wars-filmen ska börja. Har hängt med på tv4 nu i helgen då de även visat de tidigare två. Sen kan ni ju gissa vad jag mer väntar på...

Slänger in ett par bilder på våra missar som bebisar (i brist på andra bebisbilder)...


Zlatan & Telma 


Kommentarer
Postat av: Emma

Den goda maten gör kanske att den lille vill stanna kvar i magen- hihi :) Vilket jätte bra erbjudande med 2 för 1.



Kramis

Postat av: MondayGirl

Jag har hållt min gissning för mig själv, men jag kan väl dela med mig till dig också =)

Jag gissar på den 10e och om jag måste ha ett alternativ två så tror jag på den 6e.

KRAM

2010-01-04 @ 08:36:34
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback