Trötter!

Idag har varit en lite konstig dag. Anledningen till detta är att jag inte har gosat så mycket med lilla Tyra idag. Hon har nämligen sovit i snart 4 timmar i sin säng. Och då sov hon ändå hela natten (med undantag för två amningstillfällen). När hon har sovit på dagarna har hon sovit hos någon av oss vilket varit jättemysigt. Men idag lade Kristofer ner henne i hennes säng och där verkar hon trivas. Men nu längtar jag efter att hon ska vakna så att vi kan mysa tillsammans! =)

Börjar bli lite trött på den här kylan som är ute. Hade så gärna velat ut och gå lite med Tyra i vagnen men med 15-20 minus vill jag inte ta ut henne. I går blev det dock en liten runda utanför hemmet då vi var iväg till BVC och till Ica Maxi. Var skönt att komma utanför dörren lite! Tyra var en liten ängel och sov hela tiden i bilbarnstolen när vi var och handlade.


Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Va fin hon är...=)!!



Oxå trött på den här kylan,ska den aldrig ge med sig....liiite kan den väl ge sig iallafall =D!!

Kram <3

Postat av: iana

Ååå, är så sugen på att hälsa på!! Ringer först och kollar så att det är ok ;)

Kram på er

2010-01-13 @ 19:51:21
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack & varsågoda! :)



Ser fram emot att träffa henne, hon ser verkligen underbart söt ut. Men vad skönt ändå att hon trivs så bra i sin egna säng. Även om jag förstår att det är lätt att få gosabstinens. ;)



Kram på er!

2010-01-13 @ 21:27:49
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Nu har ju inte jag sett henne mer än på bild, men jag tror minsann att hon har din mun! =)

Kram

2010-01-14 @ 08:28:00
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Jessica Smeds

Hej. Måste bara säga att Tyra påmminer om Emilia dels det håret att det är mycket och mörkt sen armarna uppåt så sover emilia nästan jämt. så tyra är väldgt lik Emilia.

Lycka till med lilla Tyra

kram

2010-01-14 @ 12:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback