Dagens aktiviteter!

Nu när jag uppdaterat er om vad vi har pysslat med den senaste tiden (se förra inlägget) kan jag lika gärna fortsätta med att berätta om min dag! Inte vilken dag som helst heller, Tyra fyllde nämligen 6 månader!! Helt otroligt vad tiden har gått fort! Det är knappt jag hinner med...

Dagen har hur som helst bestått av en massa saker som jag mår bra av: har varit med min kära Tyra, har fikat med goda vänner, har ätit god mat från Thaibutiken som ligger vid busshållsplatsen tillsammans med min älskade sambo tillika Tyras pappa =). Jag har solat, läst bok och shoppat. Jag har också börjat rensa i köksskåpen! Kan bara säga H-J-Ä-L-P vad mycket skit vi har samlat på oss! Har fyllt två sopsäckar med skräp och en kartong med loppisgrejer och detta efter ett skåp och skafferiet. Nog tycker jag att vi brukar ha ganska bra ordning men där var ställen som blivit totalt bortglömda, usch kändes som vi platsade i något städprogram... Men nu börjar det ordna upp sig, det är huvudsaken! Det är befriande att slänga!!!

Bjuder på några bilder från dagen innan det är dags för mig att krypa ner i sängen. Har börjat gå och lägga mig så sent varje kväll! Har så svårt att gå och lägga mig när det är varmt och fortfarande ljust ute så det har blivit sena kvällar för mig...

Glöm inte att kolla in det tidigare inlägget!! (Har också uppdaterat liiite flitigare på
hästbloggen senaste tiden, kolla in där också om ni vill!)


Tyra fick låna Wilmas solbrillor när vi var och fikade... =)


Shopping! Tag två par, betala för ett!


Inte mindre än tre magasin låg och väntade på mig när jag kom hem idag! Har dock inte hunnit läsa något än men i morgon ska jag börja bläddra!!

Nu - god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback