Yra!

De kvällar jag varit ifrån Tyra är få, nattningarna har inkluderat amning så jag har alltid fått lov att vara med på ett hörn. Även om jag kunnat smita iväg efter detta moment har det inte blivit många kvällar jag varit borta. Nu har dock Tyra börjat äta välling på kvällarna så igår lämnade jag allt åt pappa Kristofer och drog iväg till Orsa! Började med att åka till Stackmora till Ullis där det bjöds på gott grillat och sminkparty! Jag var dock endast med på ett litet hörn gällande sminket men hade jättetrevligt med ett helt gäng mycket trevliga bekanta och obekanta! =) Vi drog sedan givetvis vidare ner på Orsa där tredje yran för denna sommaren gick av stapeln. Träffade massor med vänner som jag inte sett på länge - jättekul!! Öltält besöktes och sedan avslutades kvällen på hotellet (the one and only). "Systrarna Lindgren" som vi blev kallade titt som tätt, var ute tillsammans igen - vi får göra om det snart igen syrran!! =)


I morse (och hela dagen för den delen) var jag seg som få trots att jag varit nykter kvällen innan! Kan säga att jag var otroligt glad att jag inte var bakis också! Dagen har varit ganska lugn, har varit på stan: lunchat, handlat presenter, fikat med nästan hela "gamla gänget" (kul att se er alla!). Ikväll har jag kollat på Ernst, måste säga att programmet inspirerar och jag blir supersugen på att köpa ett eget hus att fixa och inreda! Gällande inredning har jag annars hamnat i en "rensaurskåpen-fas" där jag avverkar det ena efter det andra. Rensar, slänger, ordnar, sorterar, förvarar... Måste ge ett tips gällande förvaring! Jag köpte en sådan där "minibyrå" som är tänkt att förvara skruvar och muttrar i från Claes Olsson. Vet ni vad jag menar? Den var hur som helst väldigt praktisk att förvara smycken i!! Massor med genomskinliga fack så nu är det lätt att överblicka vad jag har för smycken! Kanske de kommer till användning också!

Det här inlägget får ni inga bilder, tji!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback