Blandat...

I lördags var första gången jag lämnade Tyra en hel dag (i princip, kom hem en kort sväng på em)! Pappa Kristofer tog hand om henne och det hade gått hur bra som helst hela dagen! Skönt!! Jag klarade mig också ganska bra... =) Antagligen bara för att jag hade en riktigt rolig dag på Annes möhippa!! Det var längesedan jag skrattade så mycket! En kanondag!

I söndags fick jag dock "igen" för att Tyra varit med pappa hela dagen innan. Hon började först att säga "papapapapa" på förmiddagen. Men på eftermiddagen var det tydliga "pappa"... Tror inte hon förstår betydelsen av det hon säger (i vilket fall intalar jag mig det) men häftigt ändå att höra något som helt klart låter som ett riktigt ord från Tyras läppar!! Idag är Kristofer borta och jag har givetvis tjatat med "mamamama" men det har inte gått hem. Fortfarande "papapapa" och "pappa"... Eller hon fick till ett "ma" (vilket hon visserligen gjort även förut), men det räknas väl inte?

Idag har jag och Tyra varit i Falun och hälsat på min syster, hennes barn och häst. Red även på "Blixten" som han kallas och det gick över förväntan! Jag satt kvar och han var snäll! =) När vi åkte hem fick jag med mig massor med kläder och leksaker till Tyra, supersjysst (tack så jättemycket syrran om du läser)!

Nu blir det nog en kväll framför tvn för min del. Har nyligen bytt från Canal Digital till Viasat (på grund av något som hade med fotboll att göra) men inte bra, saknar flera gamla kanaler!! Jaja, hittar säkert något som går att slökolla på... =)

Bjussar på en Tyrabild tagen i Malmö framför pappa/morfars otroligt snygga akvarium! Tyra älskade det också! =)



Äh, slänger in en till Tyrabild, bara för att! =)


Gaaa, så underbar!! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Söt hon är Tyra....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback