Boktips önskas!

Kristofer är och fiskar, Tyra somnade halv åtta och jag har haft en lugn myskväll. Tänt lite ljus, ätit lite ostbågar och kollat på Kalle på tvn. Hade dock gärna bytt ut de där ostbågarna mot de fina ostarna från Orsa som visades i programmet. Älskar verkligen ost!! =) Ska nog ta en sväng förbi Hansjö Mejeri (visst heter det så?) någon dag och fixa ostbricka här hemma!

Nu ska jag stänga av tvn (och datorn) och börja på en bok. I cirkelns mitt heter den, någon som läst den? Tycker att Dan Browns tidigare böcker varit helt ok så tänkte ge mig på även denna! För övrigt, har ni några andra boktips? Alla tips mottages tacksamt!

Just det, kanske ska berätta att jag hade jobbpremiär igår! Det blev några timmar på mitt gamla jobb och jag har även några fler pass som väntar framöver. Måste säga att det var riktigt kul att jobba lite igen! Trodde dock att jag skulle känna mig lite ringrostig men det gick faktiskt som på räls! Det sitter nog i ryggmärgen vid det här laget!

Nu hoppas jag på finväder i morgon, vill ha mer sommar, den kan ju bara inte vara slut än!! Hade i alla fall en riktigt härlig dag i onsdags när solen sken vid Harbacken där det blev sol och bad. En repris snart önskas!!! Solen skulle även göra sig bra i Orsa i morgon dit vi ska för att äta och umgås!

Nej, nu blir det bok istället!! Ha en härlig helg nu!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Har för mig att de säljer deras ostar på ICA Maxi också... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback