Äntligen uppdatering!!

Okej, nu ska jag ge er ett långt inlägg fyllt med bilder från den senaste tiden! Det händer så mycket hela tiden så det får lov att bli endast ett axplock från de gångna veckorna (sen jag uppdaterade ordentligt senast). Men godbitarna är givetvis med! Nu kör vi!!

Börjar med midsommar... Midsommarafton firades i Färnäs med släkt och vänner. En trevlig dag!


Jag, Tyra och mamma/mormor i bakgrunden

Jag och Tyra

Linda (Kristofer syster), Alice (Tyras kusin, jag och Tyra

Förutom att fira midsommar har vi även haft besök! Vi var tillsammans med våra gäster både till Tomteland och Björnparken. En kväll dukade vi även upp långbord ute på gården och hade middag för ett ganska stort gäng! Mycket trevligt! Har dock bara bilder från Björnparksbesöket...


Mamma Björn

  
En av hennes ungar


Tyra tittar på...


... Kamtjatkabjörnarna som badade...


... och på den fantastiska utsikten!


Tyra kollade även på isbjörnen...


... som busade som bara den i vattnet!

Björnparksbesöket avslutades med lunch på Fryksås Wärdshus. Riktigt bra mat och helt underbar utsikt!

En annan dag åkte jag och Tyra åter till Orsa! Vi stämde träff med mamma/mormor nere i centrum där vi "gjorde stan". Haha, finns inte så mycket affärer i Orsa men blev i vilket fall ett par byxor till Tyra och en partyklänning (för sådana behöver jag verkligen nu, tur den var på rea) till mig. Vi lunchade på Brödbodens café där en riktigt god tacotallrik inmundigades (har nog aldrig använt det ordet tidigare tror jag, fick bara lov) av undertecknad! Vi tog oss även ner till campingen och badstranden där vi solade och badade (i vilket fall fötterna). En mycket lyckad dag! Några bilder från dagen:


Tyra på fiket


Strålande väder!


Fotbad för mig...


... och för Tyra!

För övrigt har vi mest njutit av det vackra vädret: solat, badat, träffat vänner, grillat, varit på kalas... Allt sådant som får en att må bra!! Lovar att det inte ska dröja lika länge innan jag uppdaterar nästa gång! Faktiskt kommer det ett inlägg alldeles snart ifrån denna dag som just passerat!! Avslutar detta inlägg med lite blandade bilder:


Underbara gladis! <3


Här med sin pappa vid Åmåsängsbadet


Tänkte byta täcke till ett större. Men det blev lite fööör stort.... =)


Äta går bra! Riktigt bra! =)


Börjar bli en liten busis!!


Nej, nu får jag sluta... Kan lägga upp hur mycket bilder som helst! Har en riktig liten linslus!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, hon är verkligen en riktig linslus! :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback