Designupdate!

Nu har jag försökt att fixa till designen lite här på bloggen men det är verkligen inte det lättaste att fixa med alla koder och grejer... En hel del hade jag velat ändra på, exempel: länkarna, menyn på sidan (vill ha mindre text och ha bort understrykningarna), storleken på profilbilden... Om någon är bra på sådant och kan förklara på ett enkelt sätt får ni gärna lämna en kommentar! =)

En fråga som är till alla er som läser är: Är den "skrivstilsliknande" texten jobbig att läsa? Eller går det bra??

Kommentarer
Postat av: Madde

I korta inlägg är den nog inte så jobbig, men blir de ett längre är de nog lite drygt :P

2010-06-23 @ 22:41:31
Postat av: Therese

Håller med ovanstående.



KRAM

Postat av: Pernilla

Hmm...



Om du vill ta bort det understrukna ska du leta efter koder där det står "texdecoration; underline" eller liknande och istället för "underline" skriva "none"...



Hur du ska ändra storlek på profilbilden vet jag inte riktigt hur jag ska förklara.

Kolla om det finns några någon kod med siffor (typ height; siffror och width; siffror) någonstans under "profile".

Det borde vara ganska låga siffor, runt 100 kanske, inte över 600.



Är inte så lätt att förklara, men lycka till :)



KRAM

2010-07-01 @ 14:31:18
Postat av: Pernilla

Jag har tydligen problem att skriva/stava, men det kanske du kan ha överseende med :)

2010-07-01 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback