Spa!

Ok, här kommer fortsättningen av mitt 30-årsfirande. Detta utspelade sig på lördagen... =)

Jag hade fått reda på innan att jag skulle bli upphämtad klockan 12 och att jag skulle ha badkläder samt Tyra med mig. Klockan 12 kommer då min syster och hämtar upp oss och vi beger oss mot Orsa, hem till min mamma. Väl där väntar bubbel, en enorm bukett med blommor och lite lättare lunch. När vi ätit upp beger vi oss iväg igen, denna gång hamnade vi i Fryksås på Smidgården!! Ååå, vilken härlig dag vi hade där! De har ett spa där med en liten pool, en vedeldad bastu samt relaxavdelning. Detta bokas upp för det sällskap som kommer vilket betyder att vi hade hela stället för oss själva! Värt att nämnas är även den underbara utsikten som fanns oavsett om man badade i poolen, bastade eller bara satt och myste!

När vi kom fram tog mormor Tyra i vagnen och promenerade iväg, jag fick följa med en trappa upp där jag fick en rejäl massage! Välbehövligt och otroligt skönt! Sedan var det relax som gällde! Mormor och Tyra hade kommit tillbaka och var också med (Tyra efter att hon vaknat). Att vara på spa med en 5,5 månaders kanske inte låter så avkopplande men Tyris var på sitt absolut bästa humör så det fungerade alldeles utmärkt att hon fick följa! 

Efter spat var det dags för middag, 3-rätters med ett gott vin till. Kan bara säga tack, tack, tack för en härlig och mycket avkopplande dag (så avkopplande att jag var nära att somna på soffan när jag kom hem)! =) 

Lite bilder från dagen:


Fryksås


Poolen


Utsikten från spat


Jag i relaxavdelningen


Syrran


Mamma


Jag i poolen


Jag och Tyra



Tyra vid middagsbordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback