Östersund och sen en lyxdag!

Åter hemma efter en trevlig helg i Östersund! Ok då, kom hem i söndags och har hunnit med lite sen dess... Men ändå... =)

Helgen var som sagt bra! Har en liten Tyra som är helt underbar att ha med sig!! Det verkar som att hon gillar att åka bil! Antingen sover hon eller så sitter hon och pillar med något och ser grymt koncentrerad ut! =) Det är väl tur det för i juli ska vi bege oss till Malmö! Lång resa men med många stopp där hon får sträcka på benen tror jag att det kommer att fungera bra att åka med liten. Att sova borta är heller inga som helst problem vilket känns skönt! Tyra drog till och med till med lite av ett sovrekord i helgen! =) Fick många förvånade kommentarer som "Sover hon heela nätterna? Utan att ens amma?". Tror nog att vi har haft lite flyt där, hör många bebisar som sover hela nätterna som får ersättning men inte lika många som ammas. Bjuder väl på grädde, eller något! Har även märkt mer och mer att Tyra verkar älska djur! De får buffa och pussa henne hur mycket som helst och hon är bara toknöjd! Våra katter blir mer och mer populära, hunden Buster uppe i Östersund var en favorit och hästarna gillar hon också. Kanske blir en liten ridtjej såsmåningom! =) 

I går hade vi en lyxdag! Började med en rejäl sovmorgon. Tyra vaknade och åt på morgonen men sen somnade vi om till halv 10. Tur för mig för jag var uppe sent och såg på film kvällen innan. Slumdog millionare, kan rekommenderas. Men tack vare sovmorgonen var jag ändå pigg och utvilad! Efter frukosten gick jag ner till jobbet en sväng. Har sagt att jag är tillgänglig för att jobba lite extra snart, får väl se om det dyker upp något. Det vore kul men samtidigt känns det inte som någon panik att börja jobba heller. Det är en lyx att få vara hemma med sitt barn och jag vill ta tillvara på den här tiden. Men som sagt, lite extra hade nog funkat! Lite senare mötte jag upp Kristofer och vi gick och käkade lunch på nya restaurangen "Strand". Riktigt fint var det och god mat! Sedan drog Tyra och Kristofer hem och jag tog en runda i butikerna. Blev en hel del påsar och alla till mig! Inte ofta man egoshoppar så nu för tiden, blir desto oftare något till Tyra. Men som sagt, denna gång var allt till mig!!

Idag tror jag att det får bli lite hemmapyssel. Drar nog iväg en sväng till Stackmora trädgård, bästa stället att handla blommor på, och sen får det bli plantering! Måste börja somra till det ute!

Ha en trevlig vecka på er!


Pappa Kristofer, Tyra och Jajje.


Tyra har kommit på att bästa fingret på handen är pekfingret, det vill hon gärna visa alla! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du har haft en bra födelsedag! Grattis igen :) Vad söt hon är Tyra-hihi :) kram kram

Postat av: Jennie <3

Tack Jessica =)

Ett lycka till behöver jag verkligen =O

Kramar!

2010-06-18 @ 17:29:41
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback