Första ridturen!

Idag har det varit fullt upp! Jag har varit i stallet och ridit för första gången sen Tyra kom till världen! Det var helt underbart roligt så det hoppas jag få göra om snart igen! Sedan har det varit städning på schemat. Inte fullt lika roligt men riktigt skönt när det väl blev klart! Slängde även ihop en sockerkaka så om någon är fikasugen är det bara att svänga förbi någon dag i helgen! =) Dagen avslutades med lite mys och gottis i form av goda ostar, kex, parmaksinka, vindruvor och lite annat smått och gott! Nu är visserligen dagen inte slut än men snart kryper nog jag till kojs, sängen lockar idag! =)

Natti natti!


Hästar är underbara!
Foto: Stina Ahlenius
Jag och Regina. Idag var det dock Mirre som jag red på, Regina har jag inte kvar längre (allt om hästeriet kan ni läsa om på
Drömdansaren)... =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback